Cărțile sunt prietenii tăcuți

Mă mîndresc nespus de mult că înse se mai citesc cărțile . . . În pofida existențeei noilor tehnologii admir oamenii care încă mai știu prețul cărților.
E un mister aparte mirosul cărților vechi sau noi…Semnul de carte care tot așteaptă să fie mutat de la pagină la pagină.
Oamenii îndoie colțurile la foi pentru a nu uita cumva unde au rămas…Ușurel cu un creionaș subliniem sau ne facem însemnări la cele mai frumoase idei găsite…ca mai apoi după ce vom termina de citit carte să recitim acele notițe..
CARTE VECHE
Oamenii rămîn impresionați dar uneori chiar și demamăgiți de finalurile citite…Uneori așteaptă o cu totul aștă întorsătură a celor citite…alte ori se poate termina cartea fără a fi un final bine determinat..și atunci ? atunci ne rămîne nouă,cititorilor să facem propriile finaluri.
Foarte mulți oameni aleg cărțile în locul unor programe Tv.
Cu fiecare carte citită simți că îmbogățești intelectual și sufletește.
Eu am descoperit în cărți prieteni tăcuți care îmi sunt întotdeauna aproape.Iar eu mă las cu totul în brațele lor.
Citește…și vei găsi un răspuns la tot ceia ce te frămîntă…
Povesti cu Pisici

Lasă un răspuns

