” ai grijă de tine,vreau să te văd fericită ” cuvintele ce mau încălzit în această zi. . .

Joi,o zi grea pentru mine deoarece e şi un sfîrşit de săptămînă.Mam trezit cu zîmbetul pe faţă,dar cum mam ridicat din pat,şi am simţit că e rece afară,ca micul dejun nu se  pregăteşte singur,şi că trebue să mă grăbesc la universitate.Nu reuşesc să stau mult timp ca es din casă.Sunt la statie,inconjurată de mulţi stundenţi asemeni mie,numai ca practic toţi fumeaza,şi nici unul nu e cu zîmbetul pe faţă.Troleul-arhiplin,taxatoarea de fiece dată trecînd pe lîngă mine ma calcă pe picior,din ce în ce mai mult simt că această zi nu va fi una dintre cele mai bune.Nu reuşesc bine să-mi găsesc un loc mai bun,că observ o muzică care aproape ma asurzeşte,sigur chiar în spatele meu era un băiat care începuse ziua cu siguranţă mai bine ca mine.Cît de importantă este dispoziţia de dimineaţă,de ea depinde cum va derula toată ziua.Universitatea,colegii care erau la număr nu mai mulţi de 12 din 58,eu deja mă gîndeam că mai bine nu veneam nici eu.Începe perechea pentru că azi am numai una.IuuHuuu am primit 10 şi un sincer din partea profei.Nu e chiar totul întru atît de rău.Dar iată că am repetiţie pentru Balul Bobocilor,din nou cautăm cu bobocelul cabinet unde să facem repetiţii.Odată cu repetiţiile a venit şi seara deoarece am eşit din Universitate foarte tîrziu.

Iarăşi staţie,iarăşi eu alături de mulţimea ce se grăbeşte acasă la familiile sale.Acum că e seară,sunt obosită şi nu am dispotiţia de a mai rabda taxatoarea să ma calce incă odată am mers la rutieră.

Gata 174 merg acasă.E sfîrşit de săptămîna,deoarece mîine nu învătăm ce poate fi mai bine.

Spre seară nu mi s-a schimbat dispoziţia,si nici astăzi nu am reuşit prea multe să fac.

Cel mai important eveniment pentru mine în această zi este că ma sunat cea mai bună prietenă şi discutînd cu ea mam înveselit puţin.În final ea mia zis ” ai grijă de tine,vreau să te văd fericită „.

Eu voi fi fericită,pentru că merit.Cu acest gînd mă voi culca,şi voi adormi. . . noapte bună tuturor. . .

2 gânduri despre “” ai grijă de tine,vreau să te văd fericită ” cuvintele ce mau încălzit în această zi. . .

Lasă un răspuns

